Jakub Artych
Jakub Artych| 

Biedronka rozesłała SMS-y. Klienci mają dwa dni

4

Biedronka kilka miesięcy temu rozpoczęła proces bezpośredniego docierania do konsumenta. W tym celu wysyła swoim klientom wiadomości z aktualnymi cenami. W środę (24 kwietnia) klienci otrzymali SMSy z ofertą, która aktualna jest tylko przez dwa dni. Co w niej możemy znaleźć?

Biedronka rozesłała SMS-y. Klienci mają dwa dni
Biedronka rozesłała SMS-y. Klienci mają dwa dni (Adobe Stock)

Wiadomości wysyłane przez sieć handlową w Polsce są elementem wojny cenowej, która toczy się od tygodni między Lidlem i Biedronką. Portugalski dyskont zdecydował się na zastosowanie dość inwazyjnych metod. W krótkich, wysyłanych co kilka dni smsach, informuje o promocjach w swoich sklepach.

W najnowszym sms dowiadujemy się, że aktualna promocja będzie trwała od środy do czwartku (24-25 kwietnia).

Tylko 24-25 kwietnia zyskaj aż 10 zł rabatu i voucher 10 zł przy łącznych zakupach za minimum 199 zł z kartą Moja Biedronka. Limit: 1 rabat, 1 voucher z kartą MB. Szczegóły na stronie biedronka.pl. A do tego Banan Premium na wagę za jedynie 2,85 zł/kg. Najniższa cena na rynku - czytamy w sms od Biedronki.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Firmy zwalniają pracowników. Eksperci: to są lokalne dramaty, tragedii na rynku nie ma

Biedronka za wszelką cenę stara się udowodnić, że jest najtańszym dyskontem w Polsce. Niektórzy konsumenci są jednak poirytowani. Nie tylko częstotliwością wysyłania wiadomości, ale także godzinami, o których je otrzymują.

Polacy zacisnęli pasa

Dlaczego rywalizacja między sieciami handlowymi stała się tak zażarta? Odpowiedź mogą stanowić szersze dane rynkowe. Tortu do podziału robi się coraz mniej. Z badania przeprowadzonego przez firmę technologiczną Proxi.cloud i platformę UCE RESEARCH wynika, że ruch w sklepach spada.

Wyjątkiem są jednak dyskonty. Podczas gdy hipermarkety zaliczyły ponad 8-proc. tąpnięcie, w segmencie najtańszych sklepów na rynku ruch urósł o ponad 1 proc. Wszystkie typy sklepów zaliczyły za to solidarny spadek pod względem liczby unikalnych klientów.

Oceń jakość naszego artykułu:

Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Zobacz także:
Oferty dla Ciebie
Wystąpił problem z wyświetleniem stronyKliknij tutaj, aby wyświetlić